4 תשובות
לקחת תטלפון למעבדה
דבר ראשון, מה לעשות לא מה ךעשות

דבר שני, תקחי את זה לתיקון
מזל טוב !! הלך לך המסך !
לקחת לתיקון
באותו הנושא: