5 תשובות
היה לי בול כמוך לפניי שבוע וחצי
עשיתי בדיקה אבל רק יום חמישי ואני בבידוד עד יום ראשון:( תרגישי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
ומה יצאה הבדיקה?
שואל השאלה:
ולא עשית במדא נכון? כי זה בכלל לא בטוח הבדיקה עדיף לעשות במקום טוב
אגב מה שמוזר שלמישהי שהיה גם כמו שלי יצאה שהיא חיובית
הבדיקה יצאה חיובית
שלך לא יצא חיובי? כי רשמת בשאלה שכן חח
אנונימית
קרה לי ועשיתי בדיקה, יצא שלילי (אני לא חולה)
באותו הנושא: