12 תשובות
לא לריב בכלל
אבל אם כבר אז מילולית כי אני חלשלושה
לא לריב
אם כבר אז מילולית
לא לריב בכלל
N.Y
לא לריב אני יותר בנאדם שאם יש לי בעיה עם מישהו אז אני לוקח אותו לצד ומדבר איתו
אנשים שרבים תיתבגרו כבר מה אתם בכיתה ו?
מילולית
פיזית רק במיטה :)
אנונימית
מילולית, טובה בזה הרבה יותר.
מתוך שניהם אעדיף בצורה מילולית
אבל בכללי אני פשוט לא אריב מעצמי ואם מישהו בא לריב איתי או לצעוק עליי בדרך כלל אני פשוט הולכת ומתעלמת
עדיף לא לריב בכלל
מילולית
בחיים לא רבתי פיזית אבל מילולית זה יותר מרתיע
פיזית, יןתר מעניין