60 תשובות
שירות לאומי
יש לי בחירה. גיוס.
כנראה עדיין בוחרת גיוס, שירות לאומי לא נשמע כמו משהו בשבילי
הייתה לי בחירה ורציתי צבא אבל לא נתנו לי
ויש גם בנים בשירות לאומי^
גיוס
N.Y
מה הקשר לעזעזל
אני דתייה אז שירות לאומי
גיוס
גיוס, למזלי זה כבר מאחוריי
שירות לאומי
גיוס אם זה שירות משמעותי
אם לא אז שירות לאומי
יש לי בחירה... ולאומי
גיוס
אני עדיין לא בטוחה אבל נראה לי שגיוס
יש לי בחירה וגיוס
בחרתי בשירות.
גאה בזה.
אנונימית
דתייה צבא
אנונימית
גיוס , לא נתנו לי אז עשיתי שירות לאומי שהיה מדהים אבל רציתי להתגייס
הייתה לי אופצית בחירה כמובן, בחרתי בשרות לאומי בתור מזכירה רפואית במרפאה, התחלתי ב2014 סיימתי ב2016, השירות הכי משמעותי בחיים :)
גיוס (:
ואני לא יודעת אם יש לי בחירה, אם כן אז עדיין גיוס
אגב, המחנכת שלי דתייה ועשתה קורס קצינים אז גם אם אהיה דתייה כשאגדל, אתגייס (:
שירות לאומי
אנונימית
גיוס.
גיוס,ויש לי בחירה
שירות לאומי
שואל השאלה:
נכון, כמוני....^
לרוב האנשים אין לכן שואלת ככה
אנונימית
חד משמעית שירות לאומי בתור אחת שכבר במערכת של צהל
זה לא משהו שאפשר להחליט ככה בכלליות....
אפשר להתגייס ולקבל תפקיד מהמם ומשמעותי , ואפשר גם לקבל תפקיד משרדי מעפן.
כנל לגבי שירות לאומי
גיוס קל
הייתי הולכת לפי הלב שלי, תזכרי שאחרי הכל מי שעונה הוא לא מכיר אותך אז התשובות פה הם לא הכי כנות 100%
בהצלחה:)
גיוס חד משמעית.
משאני זוכרת את עצמי החלום הכי גדול שלי הוא להיות לוחמת.
ואני עובדת קשה בשביל זה.
כל הכבוד בהצלחה^
ולשאלה גיוס אני רוצה להיות בקרבי
שירות לאומי כי אני מרגישה שאני לא מתאימה למסגרת צבאית
אמ תלוי איפה השירות הלאומי
גיוס בעז"ה
לא זה ולא זה אני לפחות כנה
אנונימי
גיוס, אבל אם הייתה לי האופציה אף אחד מהם. זה מעכב לי את החיים בשנתיים וחצי, למה שאני אלך לזה מרצוני כשזה לא מביא לי שום תועלת? למדינה יש מספיק אנשים שירצו לעשות את זה בהתנדבות+הם יכולים לשלם עבור השירות, כמו במדינות אחרות.
דתיה. שירות לאומי:)
גיוס חד משמעית
שירות לאומי, כי בכנות אני אתרום יותר למדינה אם אני אתנדב, ולא אם אני אעשה עבודות משרדיות ואכין קפה לקצינים
אנונימית
קיבלתי פטור מהצבא בלי אפשרות להתנדב אז אני עושה שירות לאומי
אם יכולתי הייתי מתגייסת
לא יודע תלוי מה בשירות לאומי אני לא כזה ציוני אז צבא לא כזה מעניין אותי
שירות לאומי ואני יכול לבחור כי יש לי פטור חחח
שירות לאומי.
גם בשירות לאומי אי אפשר ללמוד ולעבוד תוך כדי בלי אישור מיוחד
זו מסגרת שצריך מספר שעות מסויים כל יום ואי אפשר לעשות מה שבאלך
אנונימית
גיוס!!!
גיוס
זה תלוי מאוד בבנאדם
עם הנתונים שלי ממש עדיף לי שירות לאומי כי אין לי מה לעשות בצבא
גיוס
שירות לאומי. אני פציפיסט ולכן כשקיבלתי פטור רפואי מהצבא עקב מוגבלות פיזית, החלטתי שלא להתנדב לצבא וכנראה אעשה שירות לאומי
הייתה לי את הבחירה ובחרתי בשירות לאומי כי אני יודעת שהייתי מקבלת תפקיד בצבא שלא הייתי רוצה וכנראה רק הייתי סובלת שם. בשירות לאומי אני יכולה לתרום במקום שצריך אותי ולעשות את זה בשמחה.
שירות לאומי
אני לא אסתדר בצבא אני בטוחה, וגם אין שום תפקיד שמעניין אותי ואני לא רוצה לסבול שם.