7 תשובות
כן, תגידי לה יש מצב את מביאה את מה שאת צריכה להחזיר לי? אם את יכולה.
כןן למה לא
אם את צריכה את הכסף הזה ממש דחוף אז כן אם זה יכול לחכות עוד טיפה אז תגידי לה שיהיה לה שתחזיר
תבקשי ממנה
זה סתם בזבוז להבליג
דברים לא נעימים מהסוג הזה מצפים בנצנצים כדי שאף אחד לא ירגיש לא בנוח חחח
תכתבי לה כזה "היושש מתרגשת לפגוש אותך היום סוף סוףף איזה כיףף ואם יש לך תביאי את ה20 שקל ❤❤❤"
תגידי לה יש מצב יש לך את ה20 שהבאתי לך אתמול אני צריכה לככה וככה ואם את מרגישה שזה מבייש את המצב פשוט להבאה אל תשלמו אליה תגידי לה שזה פחות מתאים ואין לך מספיק או שתנסו להתקזז אל תהיה פראיירית
אם אתן לא משלמות אחת על השניה ותמיד רק את עליה אז תגידי לה