4 תשובות
אני עולה ל- יב
ואני מרגישה שהשנה הולכת להיות דיכאונית וגרועה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגיש שההפסקות יהיו משעממות, כולם יתמתנו, ולא יהיה אפילו צחוק אחד בשיעורים. מפחיד
שמיניסטים שנה אחרונה שלנו אני דווקא חושבת שכולם ירצו לנצל אותה כמה שיותר ולהינות