4 תשובות
אני עולה ל- יב
ואני מרגישה שהשנה הולכת להיות דיכאונית וגרועה
ואני מרגישה שהשנה הולכת להיות דיכאונית וגרועה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגיש שההפסקות יהיו משעממות, כולם יתמתנו, ולא יהיה אפילו צחוק אחד בשיעורים. מפחיד
אני מרגיש שההפסקות יהיו משעממות, כולם יתמתנו, ולא יהיה אפילו צחוק אחד בשיעורים. מפחיד
שמיניסטים שנה אחרונה שלנו אני דווקא חושבת שכולם ירצו לנצל אותה כמה שיותר ולהינות
באותו הנושא: