5 תשובות
אם לך עכשו, גם מחר לא יהיה.. ואז אתה לא תלך יותר. זה למה רוב האנשים שמתחילים מכון כושר עוזבים אחרי 3 חודשים. כל הקטע זה רצון וכוח, תלך אל תוותר!
תראה סרטון עם עם מוטיבציה
אתה צריך שיהיה לך את ה"למה"
אם אין לך תפרוש מהחדר כושר או שתמצא למה.
אל תוותר אלוף
אם אין לך תפרוש מהחדר כושר או שתמצא למה.
אל תוותר אלוף
לא צריך כל הזמן ללכת לחדר כושר. צריך ללכת שרוצים. את אוכלת מספיק? 3 ארוחות גדולות ביום ושני נשנושים בין ארוחות לפחות?!? אחרת לגוף אין כוח ומוטיבציה ללכת..
להההההה יכול להיות.
אין, מוטיבציה, לחדר, כושר??
ווההו---
קום מהמיטה
תתלבש
שים נעליים
פתח תדלת של החדר
לך עד הדלת של הבית
פתח-צא-סגור
סע-תרכב-תלך
תגיע
ותתחיל להתאמןןן זה הכי כיף בעולם
אין, מוטיבציה, לחדר, כושר??
ווההו---
קום מהמיטה
תתלבש
שים נעליים
פתח תדלת של החדר
לך עד הדלת של הבית
פתח-צא-סגור
סע-תרכב-תלך
תגיע
ותתחיל להתאמןןן זה הכי כיף בעולם
באותו הנושא: