23 תשובות
תירשם כבר אם ההרשמה פתוחה. מה השיקול ללחכןת?
תירשם עכשיו ותלך רק אחרי החגים
חחח לא משנה. בקיצור ממליצה לך אחרי החגים
שואל השאלה:
אוקיי?
פשוט צריך להרשם במהלך כיתה ט'
אחרי זה אתה עובר כמה מבחנים וראיונות
ובכיתה י' אתה מתחיל
אנונימי
אהה ככה זה עובד? אז מה זה מתי תירשם.. זה משנה?
שואל השאלה:
לא יודע
אולי זה כן משנה איכשהו(?)
אנונימי
חחח אתה מצחיק
לא נראה לי זה משנה אל תסתבך תירשם עכשיו תסיים עם זה
בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
ההרשמה היא בכיתה ט במהלך ינואר פברואר
כרגע המועמדים של 2021 עוד לא התחילו אפי
לו..
אנונימית
שואל השאלה:
או זה במהלך חודשים מסויימים?
כאילו
חייב להרשם בחודשים האלו?
אפשר קישור או משהו לאיםה שזה כלוב שאקרא קצת יותר ואבין?
אנונימי
כן בטח, ההרשמה נפתחת בינואר
אנונימית
תכתוב בגוגל תכנית מגשימים, יש לך שם הכל
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצאתי שם/:
כאילו
כתוב רק להרשם
מכיתה ט'
אנונימי
נכון, ההרשמה היא בכיתה ט במהלך ינואר פברואר, לאיזה כיתה אתה עולה ?
אנונימית
שואל השאלה:
ט'
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מאמין לך אבל אפשר רק ליתר ביטחון מקור מידע שצריך להרשם רק במהלך חודשים ינואר-פברואר?
אנונימי
כן אני עשיתי השנה את ההרשמה (עולה ל י') והתקבלתי, בהצלחה :)
אנונימית
"מגשימים" https://www.magshimim.cyber.org.il

קישור לאתר שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
ואני יודע את האתר שלהם אבל לא מצאתי איפה זה רשום שם
אני ממש מקווה להתקבל
אנונימי
אם לא תתקבל גם הכל בסדר :), נכון זאת תכנית טובה אבל לא מתאימה לכולם ;).
אנונימית
שואל השאלה:
לא קלטתי
מה בידודים
ומה מה
מה קשור אני לא קולט
אנונימי
אז אחרי החגים חד משמעית.
תחשוב עכשיו נכנסים על ימין ועל שמאל לבידודים, להיות בחגים בבידוד זה באאסה של החיים. (כל עוד היית בגוף רישמי שדיווח עליך שאתה צריך להיות בבידוד.. ששש לא אמרתי כלום)
זה מה שאני עושה עכשיו, התיכון שלי התחילו ללמוד כבר אבל אני שמה @#&
ולא מגיעה עד ראש השנה לפחות..
אחר כך כבר לא כזה יהיה לי אכפת
שואל השאלה:
^לא עובד ככה
אנונימי