5 תשובות
שואל השאלה:
אבל השאלה אם אני לא עושה את זה זה יפגע לי בטסט?
אבל השאלה אם אני לא עושה את זה זה יפגע לי בטסט?
אנונימית
זה לא יפגע לך בטסט, אבל מה שכן תהיי עם שתי ידיים על ההגה כי יכולים לפסול אותך על זה
בכל פנייה של לפחות 30 מעלות.
זה כבר יבוא לך עם הזמן, זה לא משהו שמלמדים בשיעורי נהיגה .. אני 7 וחצי שנים עם רשיון ובמעגל תנועה אני עם יד אחת ..ובכלל אני נוהגת עם יד אחת ואם אני מרגישה צורך אז אני שמה שתי ידיים על ההגה
כל זמן שפונים
באותו הנושא: