8 תשובות
למה שתיכנסי להריון
תראי לא חושבת שיש כאן איזה מסר מאלוהים,
זאת השערה גדולה מדי, אני חושבת שאת סתם נלחצת וזה בסדר פשוט תנשמי עמוק הכל טוב.
I:
לא חושבת שאפשר לקרוא לזה מסר מאלוקים, כולה הבית שלך ריק
אולי יש לך תחושה של 'הכל יותר מידי טוב'
למה שתיכנסי להריון? אם את שומרת על עצמך הכל טוב פשוט לא יוצא לכם להיפגש
אם זה מה שצריך לקרות אז כנראה שכן.
תלכי לפי הלב שלך ולפי מה שאת מרגישה.
זה למה הטובים בינינו מפנים את המחסן או לפארק שעשועים בלילה שהוא דיי נידח.
אין שם נפש אחרי 2 בלילה, ו זה בתוך פסל שנראה כמו גולגולת תמיד זורם שם, אבל המקום משומש יותר מדי באתי לשם לפני כמה זמן ראיתי כמה קונדומים זרוקים שם, משום מה לא מנקים שם...
מה ._.
אנונימי