13 תשובות
לא
כן.
כן
לא שטחי
אבל יש הרבה שלא יסכימו
אבל יש הרבה שלא יסכימו
לא.
זה מובן ואני גם קצת מסכימה איתך..
אק לא בטוחה שכל אחת תסכים איתך..
אני כן הייתי רוצה להיות כזאת אבל כן עם עבודה נגיד שזה כמו הוראה-שיש הרבה חופשות, וזמן להיות עם ילדי בעתיד בעז"ה.
זה מובן ואני גם קצת מסכימה איתך..
אק לא בטוחה שכל אחת תסכים איתך..
אני כן הייתי רוצה להיות כזאת אבל כן עם עבודה נגיד שזה כמו הוראה-שיש הרבה חופשות, וזמן להיות עם ילדי בעתיד בעז"ה.
אנונימית
שואל השאלה:
מסכים איתך לגמריי אנונימית, החברה של היום מאוד מורידה מאמהות שנשארות בבית אבל אישית אני חושב שהן הנשים הכי חזקות וטובות כי הן אלה שמפתחות את העתיד של המחר.
אמא שלי הייתה כזאת והיא הייתה מאושרת וחזקה ואני רוצה שגם אישתי בעתיד תהיה ככה, לא בקטע שובינסטי אבל בקטע של אני באמת חושב שזה הכי טוב לשנינו ולילדים שלנו.
מסכים איתך לגמריי אנונימית, החברה של היום מאוד מורידה מאמהות שנשארות בבית אבל אישית אני חושב שהן הנשים הכי חזקות וטובות כי הן אלה שמפתחות את העתיד של המחר.
אמא שלי הייתה כזאת והיא הייתה מאושרת וחזקה ואני רוצה שגם אישתי בעתיד תהיה ככה, לא בקטע שובינסטי אבל בקטע של אני באמת חושב שזה הכי טוב לשנינו ולילדים שלנו.
אנונימי
נכון.. גם עבודות קשות זה מוציא את כל העצבים ומי שחוטף את זה-זה בסוך הילדים:/..
מי שתעבוד בעבודה שיותר דורשת-מאוד מעריכה אותה! (יש את האמהות המטורפות האלו שמצליחות גם וגם) אני פשוט לא חושבת שלי יש את הכוחות האלו..
מי שתעבוד בעבודה שיותר דורשת-מאוד מעריכה אותה! (יש את האמהות המטורפות האלו שמצליחות גם וגם) אני פשוט לא חושבת שלי יש את הכוחות האלו..
אנונימית
ממש לא הופך אותך לשטחי להיפך זה ממש יפה לדעתי שזה מה שאתה רוצה
מצד שני, אמהות לפעמים כן רוצות לעבוד (אם לא בשביל כסף אז בשביל להגשים את עצמן ולממש את הכישרונות שלהן) ואני חושבת שאם לוקחים את העבודה בקלות אז אפשר בהחלט גם להקדיש זמן ותשומת לב לילדים למשל לעבוד רק בערב כשהם ישנים או משהו בסגנון
ככה אני אישית רוצה לעשות כשאהיה אמא בעז"ה
מצד שני, אמהות לפעמים כן רוצות לעבוד (אם לא בשביל כסף אז בשביל להגשים את עצמן ולממש את הכישרונות שלהן) ואני חושבת שאם לוקחים את העבודה בקלות אז אפשר בהחלט גם להקדיש זמן ותשומת לב לילדים למשל לעבוד רק בערב כשהם ישנים או משהו בסגנון
ככה אני אישית רוצה לעשות כשאהיה אמא בעז"ה
זה לא הופך אותך לשיטחי פשוט אל תחשוב שכל אישה יכולה לוותר על הקריירה והחלומות שלה בשביל החלומות שלך.
אם אתה רוצה אתה מוזמן אתה לגדל אותם ביחד איתה.
אל תצפה ממנה שבזמן שאתה תגשים את כל החלומות שלך היא לא תרצה להגשים את שלה.
אם אתה רוצה אתה מוזמן אתה לגדל אותם ביחד איתה.
אל תצפה ממנה שבזמן שאתה תגשים את כל החלומות שלך היא לא תרצה להגשים את שלה.
ואם לא הדגשתי את זה מספיק טוב,אתה מוזמן לגדל אותם בעצמך!!!!!!!!!!
שואל השאלה:
יש המון נשים שהחלום שלהם זה לגדל ילדים ומשפחה. אני לא מבקש מאף אחת לוותר על החלום שלה.
התקשורת שטפה את המוח של הרבה בנות צעירות לחשוב שלהשאר בבית זה דבר רע, ונראה שגם את סובלת מזה
יש המון נשים שהחלום שלהם זה לגדל ילדים ומשפחה. אני לא מבקש מאף אחת לוותר על החלום שלה.
התקשורת שטפה את המוח של הרבה בנות צעירות לחשוב שלהשאר בבית זה דבר רע, ונראה שגם את סובלת מזה
אנונימי
זה לא שטחי אם זה לא בא מתוך חשיבה שוביניסטית.
אבל קח בחשבון שיש הרבה שלא יהיו מוכנות לזה.
אבל קח בחשבון שיש הרבה שלא יהיו מוכנות לזה.
אנונימי
באותו הנושא: