9 תשובות
לצערי כן
כן
לא יודעת אם להחשיב את זה כזוגיות.
14
לא מתרגשת, מפחדת כן.
אני כבר לא יודעת
סביר מינוס
לא
לא
לא
17 וחצי
לא
כן
חרא
לא
לא
לא
15
לא
לא
סביר
לא
לא
לא
13
בכלל לא
כן
הוא בסדר(?)
לא
לא
לא משהו רציני
14
וואלה לא אבל אם באים ילדים חדשים אז כן
כן
נחמד
לא
לא
לא
כמה חודשים 14
לא
לא
סבבה דיס וזה
אנונימית
כן והוא גם מחבב אותי
לא
לא
15 ו15
לא
כן
בסדר כנראה
לא ממש
לא
אכן
18
סיימתי ברוך שפטרנו
יש חבר הכי טוב
מצב נפשי מצויין רק שדפקתי לעצמי את השעות שינה
לא
כן
כן
14 וחצי
מאוד
כן
סביל