6 תשובות
תרגעי הכל טוב את תמצאי מישהי יותר טובה שתייחס אלייך יפה
אנונימית
תנסי להתעלם מזה ולהמשיך הלאה. אני באמת מבינה אותך, הייתי בסיטואציה דומה מאוד וזה כאב אבל את יכולה להמשיך הלאה
יכול להיות שהיא נמצאת במצב מאד קשה מבחינה נפשית, ושהיא משתנה מאד עכשיו ופשוט הגעת בזמן לא טוב בחיים שלה. ולכל מי שאומר אהבה זו אהבה לא משנה באיזה מצב בחיים את זה בולשיט. יש זמנים שבהם אנחנו מוכנים למערכת יחסים זוגית ויש זמנים שלא ויכול להיות שהיא חשבה שהיא מוכנה והיא לא, אז דבר ראשון תדעי לא להיפגע. בקשר ללהמשיך הלאה, פשוט תתני לזמן לעשות את שלו. כדי למהר את התהליך את יכולה להתחיל להתעסק במשהו מעניין שלא עשית עד עכשיו שיעסיק אותך מאד כמו נגינה או משהו
טיפה גיי
אנונימי
להמשיך הלאה, הכל לטובה
שואל השאלה:
די באמת? גילית לי לא הייתי מגלה בעצמי^
די באמת? גילית לי לא הייתי מגלה בעצמי^
באותו הנושא: