4 תשובות
שלום לך,
קורא את מה שאת כותבת , שומע את החשש שלך מהיום שבו תחזרי לבית הספר.
אני מבין שיש לך זכרונות לא כל כך נעימים ממנו, עד שאת מתמלאת בכאב מהמחשבה ששוב תהיי שם, לבד ללא חברים.
אבל יכול להיות ששנה חדשה תביא איתה גם התחלות חדשות, כאלה שלא ציפית להם. ואולי אפילו חברים חדשים. ואם את משתפת פה ,אז אולי זה גם מה שמעיד שאת מאמינה בעצמך, ושתוכלי למצוא את החברים ולא להיות לבד.
בהמשך לזה, חשבתי להציע לך לשתף עוד, ולדבר איתנו בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת).
אנחנו פשוט נהיה שם בשבילך, נקשיב לך ואולי ביחד נמצא דרך לעזור.
שלך,
מתנדב סה"ר.
קורא את מה שאת כותבת , שומע את החשש שלך מהיום שבו תחזרי לבית הספר.
אני מבין שיש לך זכרונות לא כל כך נעימים ממנו, עד שאת מתמלאת בכאב מהמחשבה ששוב תהיי שם, לבד ללא חברים.
אבל יכול להיות ששנה חדשה תביא איתה גם התחלות חדשות, כאלה שלא ציפית להם. ואולי אפילו חברים חדשים. ואם את משתפת פה ,אז אולי זה גם מה שמעיד שאת מאמינה בעצמך, ושתוכלי למצוא את החברים ולא להיות לבד.
בהמשך לזה, חשבתי להציע לך לשתף עוד, ולדבר איתנו בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת).
אנחנו פשוט נהיה שם בשבילך, נקשיב לך ואולי ביחד נמצא דרך לעזור.
שלך,
מתנדב סה"ר.
קישורים מצורפים:
לא ממש לא, מאיפה לך שזה יהיה ככה, תלכי לבית ספר, את שם כדי ללמוד, חברים זה בונוס, תכירי חברים לאט לאט
את לא, תהיי חיובית
ואני מבטיחה שתמצאי חברים חדשים, כל הזמן יכנסו אנשים חדשים לחיים שלך וגם יצאו! הכל בסדר!
ואני מבטיחה שתמצאי חברים חדשים, כל הזמן יכנסו אנשים חדשים לחיים שלך וגם יצאו! הכל בסדר!
באותו הנושא: