3 תשובות
שואל השאלה:
כי תקשיבו, אני עושה כל בוקר כמעט, והיום היה לי גם ממש לקצת, ועד שבאתי לעשות, כבר לא היה לי בכלל קקי, אז ויתרתי. ועכשיו ניסיתי להוציא ולא היה כל כך. יצא קצת ממש.
זה בסדר? יכול להיות שפשוט לא היה לי?
אנונימית
תאכלי בננה בשלה.
תשתי חלב זה יעבור