חושבים שהיא תסכים לי להגיע ב8 זה יהיה כל כך מבאס אם לא
יש מקום שבקשתי להתנדב בו הרכזת מתנדבים שלחה לי קצת פרטים ושאלה אם יוכל לבוא פעם בשבוע ב7 בבוקר שאלתי אם אפשר להגיע ב8 ואני מחכה לתשובה זה יהיה כל כך מבאס אם היא תגיד לא בא לי להתנדב שם אני אני מוכנה לנסוע עד לשם שעתיים וחצי באמת שלא אכפת לי אני אוהבת את התחום בא לי להתנדב שם אבל השעה הכי מוקדמת שיש לי תחבורה ציבורית אני יאכל להגיע לשם ב8 אולי 7 וחצי אבל לא חושבת מצד אחד אני מקווה שהיא תתן לי אפשרות כולה שעה הבדל מצד שני הם בטח צריכים מתנדבים מ7 ולמה שכולם יבוא כל כך מוקדם ורק אני יבוא ב8 זה מרגיש לא פייר כלפי השאר היא בטח לא תסכים לזה נכון?