4 תשובות
לא בטוחה במה יש יותר אבל גיורא הכי טוב לדעתי
באוזן השלישית, זאת החנות תקליטים הכי מומלצת לדעתי ואת גם תמצאי יותר פאנק שם מאשר בגיורא.
נראה לי האוזן השלישית זאת החנות תקליטים הכי גדולה אבל אפשר לבדוק גם בגיורא או ביטניק
האמת שיש לביטניק מלא פאנק (לא רק מה שיש להם באתר, בדרכ יש הרבה בחנות עצמה שהם לא מעלים לאתר).
באותו הנושא: