9 תשובות
כל מי שבשלח? כיאלו כמו השיעור?
בטח רק הדתיות
סטייל מוזר
לא יודעת סתם כי בא להן?
זה סטייל של מתנחלות
^^wonstein@
זה לא סטיל של המתנחלות
הרוב הדתיות (אני גם דתייה) שמות את זה בגלל שגינס זה מכנסיים קשות שקוצים וכאלו לא יכנסו יפריעו להם..-במיוחד בשל"ח..
וחצאית-כי צריך(:
זה לא סטיל של המתנחלות
הרוב הדתיות (אני גם דתייה) שמות את זה בגלל שגינס זה מכנסיים קשות שקוצים וכאלו לא יכנסו יפריעו להם..-במיוחד בשל"ח..
וחצאית-כי צריך(:
^אז איפה שאני גרה (ב''התנחלות'') יש פה דתיות שהולכות עם ג'ינס מתחת לחצאית כי הן חושבות שזה יפה (בדקתי)
אה אבל זה כבר משהו אחר-זה הסטייל שלהם.. צודקת
בשאלה היא בכלל שאלה על שיעור של"ח אז הסברתי לה(;
בשאלה היא בכלל שאלה על שיעור של"ח אז הסברתי לה(;
שואל השאלה:
תודה רבה :))
תודה רבה :))
באותו הנושא: