12 תשובות
תחפשי הנפקת תו ירוק
אפשר לעשות גם דרך המוקד הטלפוני של קול הבריאות
שואל השאלה:
לא נתן לי משם ((
תורידי את אפליקצית רמזור ותנפיקי את התו הירוק
שואל השאלה:
אנסה
שואל השאלה:
עדיין לא נותן
מה זה כותב לך?
למה לא נותן?
דרך אפליקצית רמזור עושים
זה חייב לתת לך מה זה רושם?
שואל השאלה:
רושם לי לא מזהה פרטחם
שואל השאלה:
פרטים*
תנסי אולי לשים את התעודת זהות של אחד ההורים שלך, כי כשאני עשיתי תו ירוק עם התעודת זהות שלא לא עבד לי ועם של אמא שלי זה כן עבד
תנסי איפה ששמים את המספר טלפון לשים את המספר של אחד מההורים שלך(תנסי את שניהם) לפעמים זה עושה את למתחת ל18
שואל השאלה:
תודה רבה, הצלחתי