10 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני - לפחות שאר הסרטים גם טובים ?
אנונימית
הם יופיעו בסצנה האחרונה של החמישי
ובטח שהרביעי והחמישי מצוינים אני אוהב אותם ברמות
החמישי זה על הבן של וויל והוא דמות ממש טובה
וחוץ מזה אני אהבתי את הרביעי והחמישי יותר מהראשון בוודאות
החמישי והשני הם האהובים עליי
אבל זה משתנה מדי פעם
בכל מקרה גם הרביעי האהוב עליי בחלק מהזמן
כולם טובים!!!
אני בכלל לא מבינה איך עשו סרט בלי אליזבת, זה היה צריך להיות סימן שהם עוד יעשו סרט בלי הקפטן המהולל ג'ק ספארו, פשוט בושה, הסרטים נהיו משעממים וראיתי רק בגלל שאורלנדו בלום חתיך על וגם ג'ק האהא
כן אוףף
לא ממש סומכת על זה, ג'וני דפ אגדה, איך אפשר בלעדיו???
שואל השאלה:
^^ אף אחד לא יחליף את ג'וני דפ!! אני לא הולכת לראות את הסרט, הוא יהרוס את כל הסדרה. זה שודדי הקארייבים בלי קפטן ג'ק! זה כמו רומיאו ויוליה רק בלי רומיאו.איפנ ההגיון פה?
אנונימית
שואל השאלה:
לאא אוףף
אנונימית
כן, לצערי הרב
לא נורא יביאו שחקנים חתיכים אחרים צעירים יותר^
נכון זה ממש מבאס אבל זה דיסני ואני סומך עליהם שיוציאו סרטים מעולים וזאת עדיין סדרת הסרטים האהובה עליי. חוץ מזה דיסני עושים מה שכלכלי אז אם יחליטו לעשות סרט בלי ג'ק אני מאמין שהם חושבים שהוא יהיה מוצלח :)