התחברות
הרשמה
איך אני עושה במצלמה של אייפון שלפני שאני מצלמת יהיו את הריבועים האלה?
24 באוגוסט 2021, 12:31
מצלמות
צילום
צילום דיגיטלי
2 תשובות
תיכנסי להגדרות,
מצלמה,
קווי רשת
ח
חתיך_מאוד69
בהגדרות של המצלמה את צריכה לעשות קווי רשת
S
Shut_up3
באותו הנושא:
רק לי המצלמה של אייפון עושה פנים של תינוק?
נכון במצלמה של ה אייפון יש אפקט שסורק את הפנים ועושה דמות מצויירות?
איך עושים במצלמה של אייפון שיש נגיד תמונה שלי ומסביב הכל מטושטש כזה?
למה באינסטגרם שאני לוחצת על הצאט זה עושה מצלמה שאני לוחצת על המצלמה זה עושה צאט?
אייפון XS הוא טוב?המצלמה שלו עושה זום?
איך הגיוני שאני יוצאת מהממת במצלמה של גלקסי אבל יוצאת ממש מכוער במצלמה של אייפון
איך אני עושה באייפון שלפני שאני נכנסת לאפליקציה זה עושה face id ?
למי שיש אייפון תמיד שאני מצלמת בו דברים במצלמה החיצונים יש מן כזה דבר שחור שזז אחרי המצלמה למי שיש אייפון יודע
את האמת, מצלמה של אייפון (8+ למשל) עושה אותך יפה יותר מאשר מצלמה של שיואמי למשל ?
איך לעשות שהמצלמה לא תעשה רעש כל פעם שאני מצלמת תמונה (אייפון)
איך לגרום למצלמה של אייפון 6 פלוס להיראות כמו מצלמה של אייפון 7 פלוס?