8 תשובות
רכבתי 5 שנים בערך ואז הפסקתי כי החווה שלי נסגרה...
גם אני בת 14 ורכבתי כמה שנים טובות מאוד, אבל הפסקתי בגלל משהו שקשור לקופת חולים, לא ממש יודעת בקיצור זה עלה כמויות מטורפות של כסף לחצי שעה מסכנה בשבוע, לא שווה את זה
הייתי ממש רוצה לחזור
שואל השאלה:
את יכולה לחפש חווה יותר זולה
בטוח יש
אנונימית
אני רוכב 5 שנים ואני די מתקדם.
דרך אגב איזה סגנון את רוכבת?
שואל השאלה:
מה זאת אומרת סגנון?
אנונימית
אנגלי או מערבי
שואל השאלה:
וואי אין לי מושג
אנונימית
בת 14, אינגליש, 6 שנים