9 תשובות
זה מצנן אותם
כי חם להם, הם צריכים לשתות
אנונימית
הם צמאים/ חם להם
כי הם לא מזיעים.. הם מתקררים בעזרת הרטיבות על הלשון
הם מוציאים לשון כשחם להם
כי חם להם הם ככה מצננים את עצמם כמו שבני אדם מזעימ וככה אותנו זה מצננן
'הלחתה' קוראים לזה,
ככה הם מצננים את עצמם
ככה הם מצננים את עצמם
חם להם
כי חם להם ובעזרת הלשון בחוץ הם מתקררים
באותו הנושא: