8 תשובות
לא נראה לי שזה אמיתי
אני בספק שזה אמיתי
כן זה אמיתי ראיתי
אנונימי
אני מקווה מאוד שלא
אני מחוסנת, אבל לדעתי זאת לא אמורה להיות עברה פלילית למי שלא רוצה להתחסן
אבל לטובת כולם בבקשה.
לכו להתחסן
רוב החולים היום הם מחוסנים
אנונימי
שואל השאלה:
אסוקה^ מפגרים זה כאילו האנשים שלא מתחסנים?
אנונימית
שואל השאלה:
אז תודה על המחמאה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אז תדעי שאני למדתי וחקרתי והסיכון היום מהחיסונים אומנם אינו גבוה, אבל הוא לאין ערוך הרבה יותר גבוה מהסיכון שמייצרת המחלה עבור ילדים. ולפני שתצאי עלי שאני לא מבינה כלום אני רק ציטטתי את מה שפרופסור רבקה כרמי אמרה בכתבה
אנונימית