27 תשובות
זה לא אומר כלום אחי
אנונימי
אי אפשר לשנות את הדעה של המתנגדי חיסונים
זה פשוט עצוב כמה מפגרים אפשר להיות
זה פשוט עצוב כמה מפגרים אפשר להיות
אנונימי
זה לא ישנה להם את הדעה לצערי
בוא אני אגיד לך משהו שמתנגד חיסונים אמר לי בויכוח (לא מסכימה איתו בכלל כאמור התווכחתי איתו), ביקשתי שיראה לי נתונים אמיתיים של משרד הבריאות והוא ענה לי שמשרד הבריאות משקר והוא לא מאמין לנתונים שלהם.
מתנגדי חיסונים חושבים שכולם נרתמים כדי להזריק להם רעל לגוף ורק הם יודעים וחייבים להציל את העולם
מתנגדי חיסונים חושבים שכולם נרתמים כדי להזריק להם רעל לגוף ורק הם יודעים וחייבים להציל את העולם
חחח אבל זה היה צפוי, אומרת בתור מתנגדת חיסונים.
כבר ידענו מזמן שזה יקרה.
השיטה שלהם ידועה, הם תמיד מביאים שתול מהצד שמעמיד פנים כאילו הוא מתנגד כמו יורם לס, צובר קהל מתנגדים ומעריצים, ואז בבת אחת עובר צד ומתחסן כדי להוציא את המתנגדים הזויים על מנת שכל המעריצים שלו התחסנו אחריו.
הטריק הזה נקרא good cap bad cap ומשתמשים בו גם על פושעים ונחקרים במשטרה.
שיטה כל כך ידועה, שרק טיפש לא רואה איזה סיבוב מתוחכם עושים עליו.
כך היא נעשית: מביאים צד שמפחיד ואז צד או ידיעה שמרגיעה כנגד הדבר המפחיד. אותו דבר מפחיד יכול להיות שתול ואחר כך הוא מתהפך, או המערכת עצמה שמפחידה ואז חוזרת בה וכולם נרגעים וסומכים עליהם עוד פעם בעיניים עצומות.
לשאלתך עם הfda, בהתחלה חילחלו פחד שהfda לא אישר כדי שהקונספירטורים (הbad cap כביכול) יצאו בהמוניהם, ואז בבום הנחיתו רוגע שהfda (הgood cap בסצנה) אישר כדי להוציא את כולם הזויים ואנשים יסמכו על החדשות שוב..
מתי אנשים יבינו שמשחקים להם במוח והכל מבויים?..
זה נאיבי ליפול בטריק הזול הזה.. הוא מפורסם בטירוף בכל סדרת פשע, בחיי כמה עיוור צריך להיות כדי לא לראות את המהלך..
כבר ידענו מזמן שזה יקרה.
השיטה שלהם ידועה, הם תמיד מביאים שתול מהצד שמעמיד פנים כאילו הוא מתנגד כמו יורם לס, צובר קהל מתנגדים ומעריצים, ואז בבת אחת עובר צד ומתחסן כדי להוציא את המתנגדים הזויים על מנת שכל המעריצים שלו התחסנו אחריו.
הטריק הזה נקרא good cap bad cap ומשתמשים בו גם על פושעים ונחקרים במשטרה.
שיטה כל כך ידועה, שרק טיפש לא רואה איזה סיבוב מתוחכם עושים עליו.
כך היא נעשית: מביאים צד שמפחיד ואז צד או ידיעה שמרגיעה כנגד הדבר המפחיד. אותו דבר מפחיד יכול להיות שתול ואחר כך הוא מתהפך, או המערכת עצמה שמפחידה ואז חוזרת בה וכולם נרגעים וסומכים עליהם עוד פעם בעיניים עצומות.
לשאלתך עם הfda, בהתחלה חילחלו פחד שהfda לא אישר כדי שהקונספירטורים (הbad cap כביכול) יצאו בהמוניהם, ואז בבום הנחיתו רוגע שהfda (הgood cap בסצנה) אישר כדי להוציא את כולם הזויים ואנשים יסמכו על החדשות שוב..
מתי אנשים יבינו שמשחקים להם במוח והכל מבויים?..
זה נאיבי ליפול בטריק הזול הזה.. הוא מפורסם בטירוף בכל סדרת פשע, בחיי כמה עיוור צריך להיות כדי לא לראות את המהלך..
אנונימית
למה הם עושים מהלך כזה?
למה הם משקרים בצורה כזאת?
זה מה שמדליק נורה אדומה.
למה הם משקרים בצורה כזאת?
זה מה שמדליק נורה אדומה.
אנונימית
את רק רואה הכותרות שלהם, רק את השקרים שלהם,
רק את המשמעות שהם מנסים להעביר. לכולם יש אינטרסים אבל שזה בא לטובתך ...זה כבר פירוש שלך.
רק את המשמעות שהם מנסים להעביר. לכולם יש אינטרסים אבל שזה בא לטובתך ...זה כבר פירוש שלך.
אנונימית
זה עדיין רק הפירוש שלך,
יש גם טענות ההפך ללמה כן משתלם
וזה טיפשי להגיד שהם תלויים בנו כי חצי סין כבר מוחלפת בפועלים רובוטים.
יש גם טענות ההפך ללמה כן משתלם
וזה טיפשי להגיד שהם תלויים בנו כי חצי סין כבר מוחלפת בפועלים רובוטים.
אנונימית
בעשור הקרוב רוב העבודות יוחלפו ברובוטים.
זה קורה כמו שאתה רואה..קופאים, רואי חשבון, הכל באפליקציות, כל העובדים באמזון אגב הם רובוטים
השוק המשמעותי יהיה בעיקר הייטק, אתה צודק, כי עדיין צריך את המוח של הגאונים להמציא רובוטים ולשלוט בתוכנות, לכן מה יעשו כל ה"מיותרים" ופשוטי העם עם המשכל הנמוך שלא מתאימים להייטק?
זה קורה כמו שאתה רואה..קופאים, רואי חשבון, הכל באפליקציות, כל העובדים באמזון אגב הם רובוטים
השוק המשמעותי יהיה בעיקר הייטק, אתה צודק, כי עדיין צריך את המוח של הגאונים להמציא רובוטים ולשלוט בתוכנות, לכן מה יעשו כל ה"מיותרים" ופשוטי העם עם המשכל הנמוך שלא מתאימים להייטק?
אנונימית
מי אמר שהולכים להרוג את כל האנשים?
לפי אתר הנשק הבינלאומי, הם מתכוונים להשאיר רק 500 מיליון אנשים בעולם - הרי לא להשאיר אף עבד בכלל זה לא משתלם אז אתה טכנית צדקת.
לפי אתר הנשק הבינלאומי, הם מתכוונים להשאיר רק 500 מיליון אנשים בעולם - הרי לא להשאיר אף עבד בכלל זה לא משתלם אז אתה טכנית צדקת.
אנונימית
מי יחליף את הילדים הסינים שעובדים במפעלים ובונים מוצרים?
השאלה היא למה צריך כל כך הרבה מוצרים ומפעלים אם לא יהיו אנשים בעולם, חשבת על זה רגע? מי יצרוך את כל המוצרים האלה אם אין ביקוש? למה צריך עובדים?
מי יחליף את כל האנשים האפריקאים שמשיגים זהב ועוד שיט חשוב בסגנון?
כבר יש להם זהב, מספיק זהב. הם עשירי העולם. כל התאגידים והממשלות לא חסר להם כלום. ותאמין לי שהזהב זה הסדר עדיפויות האחרון שלהם במחשבה על ניצול האנרגיות האינסופי שבכדור הארץ ללא אנשים..
מי יחליף את כל העובדים שעובדים בעבודות רגילות?
לא צריך כל כך הרבה עבודות רגילות אם בעולם יהיו רק מעט אנשים, מעט אנשים=מעט שירות וצרכים.
אין מצב שהכדור הקטן הזה יכול לספק מספיק אנרגיה כדי להחליף כוח של מיליארדי אנשים.
הניצול של האנרגיה בעולם ממילא נקבע לפי מספר האוכלוסיה, איפה שיש יותר אנשים צריך יותר מים, אוכל, חשמל, איפה שאין... אז הבעיה נפטרה.
השאלות לא דורשות הרבה שמיניות באוויר,רק קצת להפעיל היגיון פשוט..
השאלה היא למה צריך כל כך הרבה מוצרים ומפעלים אם לא יהיו אנשים בעולם, חשבת על זה רגע? מי יצרוך את כל המוצרים האלה אם אין ביקוש? למה צריך עובדים?
מי יחליף את כל האנשים האפריקאים שמשיגים זהב ועוד שיט חשוב בסגנון?
כבר יש להם זהב, מספיק זהב. הם עשירי העולם. כל התאגידים והממשלות לא חסר להם כלום. ותאמין לי שהזהב זה הסדר עדיפויות האחרון שלהם במחשבה על ניצול האנרגיות האינסופי שבכדור הארץ ללא אנשים..
מי יחליף את כל העובדים שעובדים בעבודות רגילות?
לא צריך כל כך הרבה עבודות רגילות אם בעולם יהיו רק מעט אנשים, מעט אנשים=מעט שירות וצרכים.
אין מצב שהכדור הקטן הזה יכול לספק מספיק אנרגיה כדי להחליף כוח של מיליארדי אנשים.
הניצול של האנרגיה בעולם ממילא נקבע לפי מספר האוכלוסיה, איפה שיש יותר אנשים צריך יותר מים, אוכל, חשמל, איפה שאין... אז הבעיה נפטרה.
השאלות לא דורשות הרבה שמיניות באוויר,רק קצת להפעיל היגיון פשוט..
אנונימית
לא צריך וזה מה שאתה לא מבין, כי התיאוריה השלמה כוללת את זה שהאנשים האלה אשכרה יהיו עבדים, ולעבדים אין מותרות, מרעיבים אותם, מזניחים אותם.. מה יש לא להבין.
איזה מוצרים עבד יכול להרשות לעצמו?
לשבת במקדונלס?
לונה פארק?
לא שמעת על הניגרים בעבדות באמריקה?
בראש שלך אתה נראה לי מדמיין עדיין חצי מיליארד אנשים חופשיים מסתובבים בדיוטי פרי וטסים לאיי סיישל..זה לא עובד ככה.
איזה מוצרים עבד יכול להרשות לעצמו?
לשבת במקדונלס?
לונה פארק?
לא שמעת על הניגרים בעבדות באמריקה?
בראש שלך אתה נראה לי מדמיין עדיין חצי מיליארד אנשים חופשיים מסתובבים בדיוטי פרי וטסים לאיי סיישל..זה לא עובד ככה.
אנונימית
בגלל זה קוראים לזה אג'נדה 2030,
הם מקווים שגג 10 שנים התוכנית תצליח וכל העולם התחסן, בגלל זה הקורונה כאן כדי להישאר לנצח, גם בחדשות אמרו שהקורונה לעולם לא תלך, משמע החיסונים ישארו עד הסוף תבין שזה מתאים עם התוכנית עד שכולם התחסנו..
זה לא יקח שנה שנתיים זה יקח עוד הרבה זמן
הם מקווים שגג 10 שנים התוכנית תצליח וכל העולם התחסן, בגלל זה הקורונה כאן כדי להישאר לנצח, גם בחדשות אמרו שהקורונה לעולם לא תלך, משמע החיסונים ישארו עד הסוף תבין שזה מתאים עם התוכנית עד שכולם התחסנו..
זה לא יקח שנה שנתיים זה יקח עוד הרבה זמן
אנונימית
איך לא יצליחו לממן כל כך הרבה חיסונים אם הכל מוכן מראש?
הם מימנו ויצרו את החיסונים האלה כבר מזמן
התוכנית שלהם משנת 1952 בערך
מימון זה לא רלוונטי
הם מימנו ויצרו את החיסונים האלה כבר מזמן
התוכנית שלהם משנת 1952 בערך
מימון זה לא רלוונטי
אנונימית
אוהו מאיפה להתחיל?
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר קיצור לריב הזה?
אפשר קיצור לריב הזה?
זה לא יגמר אם אתה רוצה להיכנס לזה..
מדובר במאות סרטונים ועדויות של אנשים שהיו באג'נדה והצליחו להסריט משם את התוכנית, כאלה שיצאו ממנה ומאיימים להם על החיים. עוד מ2002 יש מסמך של נאסא על 2025-2030, יש יותר מדי מקורות אז מאיפה אתה רוצה להתחיל..
המקור של ה1952 זה רק תחילת תחילת התוכנית, עם קלפים של קורונה ומטושים ובדיקות תשאל את המשתמש ben יש לו את המקור
מדובר במאות סרטונים ועדויות של אנשים שהיו באג'נדה והצליחו להסריט משם את התוכנית, כאלה שיצאו ממנה ומאיימים להם על החיים. עוד מ2002 יש מסמך של נאסא על 2025-2030, יש יותר מדי מקורות אז מאיפה אתה רוצה להתחיל..
המקור של ה1952 זה רק תחילת תחילת התוכנית, עם קלפים של קורונה ומטושים ובדיקות תשאל את המשתמש ben יש לו את המקור
אנונימית
ואתה חושב שאני שומרת כל מה שאני קוראת וצופה?
זה יגמור לי את כל האכסון
זה יגמור לי את כל האכסון
אנונימית
יש כאלה ששומרים כמו בן, זה מה שאני מנסה להגיד
אנונימית
משתמש בסטיפס שמבין יותר ממני זה בטוח
אנונימית
אז למה שלא תשאל את ben אם זה כל כך מעניין אותך, יש לו מחסן כמו ענן טיקטוק שלם רק של מקורות על זה
אנונימית
אהאה
אנונימית
https://stips.co.il/profile/265325
יש לי את הפרופיל שלו כי דיברנו פעם.
ושתדע אגב אני בכלל לא מנסה לשכנע אנשים בתיאוריה, אם אבל אם תוך כדי שואלים עליה ומפנים את השאלה למתנגדי חיסונים אני עונה
חוץ מזה, אין לחץ, מצידי שאיש באמונתו יחיה.
יש לי את הפרופיל שלו כי דיברנו פעם.
ושתדע אגב אני בכלל לא מנסה לשכנע אנשים בתיאוריה, אם אבל אם תוך כדי שואלים עליה ומפנים את השאלה למתנגדי חיסונים אני עונה
חוץ מזה, אין לחץ, מצידי שאיש באמונתו יחיה.
אנונימית
לילה טוב :)
אנונימית
אממ מי זו
מישהו כתב כאן שזה לא אומר כלום דיי אין לי כוח
זה אומר שכל השנתיים האלו לא היה אישור לחיסון שהתחסנת בו 2 פעמים, והמתנגדים זה מה שמטריד אותך...?
אנונימית