7 תשובות
יש אבל לא באייפון
אנונימי
האמת שיש, אני כרגע משתמשת בה
אבל היא זמינה רק לאנדרואיד
אבל היא זמינה רק לאנדרואיד
שואל השאלה:
מהה לא ידעתי איזה באסה
מהה לא ידעתי איזה באסה
יש אבל לאייפון אין
את יכולה לעשות אבל קיצור כאילו לשים אותו במסך הבית
את יכולה לעשות אבל קיצור כאילו לשים אותו במסך הבית
יש לאנדרואיד אבל היא לא נותנת כלום כאפליקיציה.פשוט הגרסה של המובייל, בלי שום ייחוד.
אין התראה כשאתה מקבל הודעה, או עיצוב אחר, זה פשוט חסר טעם להוריד את זה
אין התראה כשאתה מקבל הודעה, או עיצוב אחר, זה פשוט חסר טעם להוריד את זה
אנונימי
יש אני עכשיו בא
יש