18 תשובות
אם זה בא מרצון טוב אין שום בעיה
אנונימי
לא מוגזם כל שקל חשוב לו
תעשה מה שבא לך
כל הכבוד
אנונימי
לא מוגזם, זו ארוחה בשבילו :)
לא למה
לדעתי כדאי לך לקנות לו ארוחת ערב ושתיה נגיד כי לפעמים בכסף משתמשים לדברים לא טובים
לא מוגזם.. זה נדיב ויותר טוב משקלים בודדים שהם מקבלים במזל מאנשים פה ושם
כל הכבוד לך
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
לאנונימים לא נתתי פרח בכוונה כי זה לא יתווסף למשתמש,בנוסף זה כל הכסף שהיה לי בעת הרגע.
-אומיגד יש כינוי שלא תפוס - רציתי אבל לא היה לידי כלום/: (אני בת אנשיםםם)
בכל מקרה אני גאה במה שעשיתי (:
לא מוגזם וזה ממש טוב להביא לו סכום כזה
כל עוד יש לך זה לא מוגזם, אבל יש הרבה הומלסים שילכו לקנות בזה סמים וכאלה אז תמיד עדיף לקנות להם בכסף הזה כבר משהו לאכול
אנונימית
כל הכבוד אחי,

כן דבר 1 חשוב שתדע למי לתת/כמה לתת/מתי לתת
שהכסף באמת יעזור לו
לצערי יש הומלסים שבכסף הזה קונים סמים ובכלל דברים מזיקים
אבל בגדול:
כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו
אתה עושה דבר סופר-חשוב אם זה באמת עוזר לו
בשבילו לקנות בזה אוכל זה חיוני ממש
אם כי לדעתי עדיף אדם כזה ללמד אותו מקצוע וככה לטפל בבעיה מיסודה

אתה תיתן כמה שאתה יכול
אבל קח בחשבון שאתה חייב שישאר גם לך
אתה מדהים אחי והללואי וכולם יהיו כמוך

כל טוב גבר
לא מוגזם בכלל זה מעשה טןב ושיקולך..
אבל לדעתי עדיף לקנות או להביא לו את האוכל ואת השתייה ולא לתת לו כסף כי הוא יכול לקנות דברים שבוא נגיד את זה ככה לא הכי טובים
שואל השאלה:
לאוו דווקא, הוא היה דתי עם כיפה וישב ליד הסינימה סיטי, יושב על הרצפה עם שלטים):
חליפה, תודה על התשובה המעמיקה!!
ואני בת אנשיםםםם
לא מוגזם וכל הכבוד לך!
אנונימי
אממ זה כן מתווסף למשתמש אם נותנים לאנונימי.ת פרח
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו ההורים שלי מאיימים עלי שלא יביאו לי כסף יותר, בנוסף זה היה הכסף שלי בכלל, מגעילים.
בשמחה,

כל הכבוד לך
את מדהימה יקרה