4 תשובות
תשתדלי באמת לשמור על קשר כי מי שאומר לך שמרחק לא מפריד ישקר לך אז שוב לשמור על קשר טוב ויהיה טוב!
אהובה הכל בסדר תנסו לשמור על קשר תוך כדי ולשתף אחת את השנייה. יכול להיות שהקשר טיפה יתרופף אז תעשו לעצמכן חוק שפעם בחודש קובעים שיחת טלפון ומתעדכנים מה קורה אחת עם השנייה. הכל יהיה בסדר בבית ספר החדש, התחלות חדשות זה לטובה. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
תנצלו את השנה האחרונה שלכם ביחד
באותו הנושא: