3 תשובות
תביני שביטחון עצמי נמוך זה טיפשי, ואין לו שום סיבה אמיתית, את יפה גם ככה.
ואז תוכלי לצאת מהבית ולפגוש אנשים.
למצוא באינטרנט זה הכי פשוט עם חוסר ביטחון
שמתחברים עם בן אדם אז זה כבר פחות משנה ואת תרצי לצאת ולפגוש אותו
מסכימה עם התגובה שלפני^ אבל את צריכה לקבל את עצמך אם את רוצה שיקבלו אותך, כל עין רואה אותך אחרת ממה שאת רואה, תתחילי לצאת בחוץ, להשתמש במסכות פנים שיתנו לך תחושת רעננות, ותעשי דברים שיגרמו לך יותר רצון וחשק לצאת, אני לא אומרת לך לתרגל מול המראה "אני יפה" כי אני מבינה כמה שזה יכול להשפיע גם לרעה, אבל כן את חייבת להיות עם אנרגיה טובה כדי שמישהו יוכל להרשות לעצמו לגשת אליך, אני מאמינה בך.