5 תשובות
אמא שלי למדה שם
לפי מה שאני יודע תיכון די רגיל הרבה ערסים פרחות וצ'אחלות
לאיזה כיתה את עולה?
כשהייתי עוברת ליד הייתי רואה מלא רוסים
שואל השאלה:
אני עולה ל י
אנונימית
אה כן ומשום מה תמיד חשבתי שלומדים שם ילדים חכמים