7 תשובות
לא פחדתי, נעזרתי באמא שלי
לא למה שאפחד
זה הכי קל שיש אם עוקבים אחרי ההוראות טוב טוב ונעזרים במי שצריך והתוצאה די טובה (:
שואל השאלה:
כי אני רוצה לחמצן לבד ומתה מפחד זה עדיין כימיקלים
לא זה לא היה מפחיד אחותי עזרה לי ויצא ממש נחמד, אה ואל תשאירי את זה יותר משעה כשאת מחכה יכול לנשור לך השיער אם משאירים יותר מידי
לא פחדתי אין ממה לפחד
עשיתי את זה עם אמא שלי, אנשים סתם מפחדים חמצנתי את השיער כמה פעמים וזה ממש בקטנה, רק לא לחמצן יותר מדי זמן והכל בסדר
תעשי עם ספרי סאן אין זה מבהיר שיער