14 תשובות
הו וואו לא ציפיתי
זה ממש מדהים
זה ממש מדהים
וואי זה ממש יפה,את מוכשרת :))
מדהים!!!!!!!!
אמאלה זה ממש טוב , את מוכשרת רצח
מהמם
אני מציירת אנשי קוו אז מה אני יגיד... וואו איזה כיששרון
יצא נדיר!!
אומייגדדדדד
מאוד יפה
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
נראה טוב
קטלני
וואו. את מציירת מאוד יפה, ההצללות שלך ומשחקי הצבע בשחור לבן מאוד כישרוניים.
זה מדהים
באותו הנושא: