8 תשובות
זה לא סרט?
אנונימית
מסכים, סדרה מעולה שהשאירה אותי מתוח מההתחלה ועד הסוף. הדמויות מעניינות, יש לקחים שניתן ללמוד ובהחלט מגיע לה ההיפ שקיבלה.
הזה אנימה? אם כן רצתי לראות
אחלה של אנימה, צפיתי בכל הפרקים ברציפות- תמיד התעניינתי ולא היה משעמם. אבלל אחרי החצי הראשון (ספוילר)
.
שl מת זה קצת התחיל להיות פחות טוב אז אני מעדיפה את החצי הראשון של הסדרה, חוץ מזה הסוף מדהים אבל עצוב ברמות כי אני לייט סטאן ❤
אין לי דעה נראת אחלה אנימה אבל פחדתי להתחיל
אנונימית
*ספויילר*
בהתחלה זה היה מעניין אבל אחרי ש l מת פשוט הפסקתי לצפות וחזרתי אחרי כמה חודשים
אחלה סדרה אבל די אוברייטד
אנונימית
לא מת על זה, דרמטי מדי והחלק השני זוועה.
נרקיסט סקסי עם תסביך אלוהי מסריח