5 תשובות
מה?? באמת יבטלו למי שהתחסן פעמיים את התו? ואם לא בא לי לעשות את השלישי?? איזו כפייה
אנונימית
אם את/ה יכול/ה לעשות את השלישי ולא עשית/ה אז התו כבר לא היה בתוקף.
אם את/ה לא יכול/ה אז הוא נשאר בתוקף
כן כל הכבוד שהתחסנת
כרגע כן בעתיד לא
נכון