4 תשובות
קניתי אייליינר משם ודווקא אחלה
אנונימית
וואו האיילינר שלהם טוב מאוד ועמיד רצח, ניסיתי רק פעם אחת את הקונסילר שלהם והוא גם סבבה וצבע לגבות אל תקני משם בכלל הגיע לי אחד בצבע אפור
לא יודעת אני רוצה לקנות רק את הסומק הנוזלי שלהם שאומרים שהוא מדהים!!
הזמנתי מסקרה ואיילינר הגיעו ממש איכותים והם עמידיפ ממש הזמנתי גם תוחם לשפתיים והגיע גם טוב ממש