7 תשובות
מה עשית שאת שונאת את עצמך כל כך?
תראי סרטונים של breeny lee
אנונימית
שואל השאלה:
סתם אני לא חושבת שאני יפה ואני גם לא חכמה בלימודים ואני לא ספורטיבית או משהו כזה..
אני לא אוהבת כלום בעצמי
אנונימית
"לא חכמה בלימודים"
את כנראה מתכוונת לא מצליחה בלימודים, זה יכול להיגרם מכל מני סיבות, ולא בגלל שאת לא "חכמה". אם ציונים או הצטיינות בלימודים הייתה נקבעת לפי חכמה וכישרון, 99% מהתלמידים היו נכשלים. אז אלו שמצליחים בלימודים כנראה *עושים* משהו שאת לא.

"לא ספורטיבית"
אנשים ספורטיבים הם אנשים שבוחרים לעשות ספורט ואולי טובים בזנ מסיבות כאלה ואחרות. כמו התעניינות והנאה.
את מוותרת כי את לא "ספורטיבית".
תסתכלי על זה ככה:

אין אנשים ספורטיבים, יש אנשים שעושים ספורט.
אין אנשים שטובים בלימודים, יש אנשים שבוחרים להשקיע, להתמיד בלימודים.

ואת ךא צריכה לשנוא את עצמך שאת לא עושה את הדברים האלה. את רוצה לעשות אותם? למה? כי את מאמינה שהם טובים?
רוצה להצליח בלימודים? את לא חייבת להיות "חכמה", את צריכה לדעת איך ללמוד.

רוצה להיות ספורטיבית? למה? כי את מאמינה שזה טוב? תתחילי לעשות לעשות דברים קטנים, כמו הרגלים שלא דורשיך הרבה מאמץ, כמו לצאת להליכה בכל יום.

זו הבעיה בלערב את הזהות שלך, כי אם את נכשלת את אומרת לעצמך שאת תא מהאנשים "האלה" אז למה בכלל לנסות.
אז למה את עושה את זה? אולי זה כדי להימנע מלהיכשל או להרגיש קושי.
את מציגה את הפעולות האלה כסיכום של הזהות שלך.
את לא מצליחה בלימודים ואת חושבת שזה אומר עלייך שאת לא "חכמה". ואת מאמינה שלימודים זה על חכמה אז את מפסיקה לנסות ומוותרת כי את מאמינה שאת לא יכולה.

כל הדברים האלה שאת עושאו לא עושה הם לא הזהות שלך.
את תמיד יכולה לפנות אליי בפרטי(:
לדבר על זה עם פסיכולוג/ית ולהבין למה זה ככה
לנסות להבין שאת למעשה בן אדם טוב, ושאת לא צריכה לתת לאף אחד להוריד אותך