13 תשובות
אני בכלל לא מתאפרת ויש הרבה שמתאפרות עדיין אז זאת דיי הכללה
כי זה מעלה את הביטחון
אנונימית
אני לא מתאפרת..
יש כאלו שעושות אתזה כי זה נןבע מחוסר ביטחון
לא כל הבנות שמות איפור,
יש מלא הסברים וסיבות למה בנות שמות איפור.
אולי זה נובע מחוסר ביטחון.. או שפשוט, הן אוהבות.
זו די הכללה, אני אישית לא שמה הרבה איפור, אבל אני כן שמה כי זה גורם לי להרגיש יותר בנוח עם עצמי ומעלה לי את הביטחון, זה גם כיף חוץ מזה.
אין לי בעיה שיראו אותי בלי איפור, יש בנות שפשוט חסרות ביטחון לגבי איך שהן נראות בלי.
אני אגיד לך ככה
לא כולן שמות איפור וגם אלו ששמות לא כולן שמות ברמות מוגזמות
לפעמים הדבר הכי קטן כמו מסקרה בריסים יכול להעלות למישהי את הביטחון מ0 ל100
אני לא שמה איפור כמעט בכלל , אולי מסקרה וגלוס מידי פעם אבל אני חושבת שברגע שאני שמה איפור זה מוריד לי יותר את הביטחון ואני מעדיפה להיות בלי איפור ולהרגיש טבעי
אני לא מתאפרת בכלל, ברוך השם.
זה מכוון למישהי? כי אני מבטיחה לך שרוב הבנות לא ככה
זה הכללה
אני לא מתאפרת בכלל.
יש כאלו שיש להם פשוט אובססיה לזה.. וזה ממש קשה להם שיראו אותם בלי איפור.
לא כולן עושות את זה אבל יש כאלה שעושות את זה מחוסר ביטחון ויש כאלה שפשוט אוהבות