9 תשובות
לא ממש לא
לא, זה קצת לא נעים
ממש לא עשיתי לפני יומיים וזה לא כאב בכלל
חברה שלי אוהבת בדיקות קורונה מרוב שזה לא כואב
לא
לא
בכלל לא זה רק מדגדג טיפה
לא זה פשוט לא נעים