6 תשובות
לא גםשנה שעברה לא לקחתי זה סתםמיותר
אני ממליצה לך בכל גיל הספרים כל כך כבדים וזה סתם סבל
מיותר ממש, וגם אם יהיה סגר וכאלה אי אפשר לנצל אותו
אני
בשנה שעברה הייתי בלי לוקר והיה לי מסובך ומבולגן
אני מעדיפה שיהיה לי בכל מקרה גם אם לא אשתמש בו בסוף
לקחתי אבל גם שנים קודמות בכלל לא השתמשתי לא יודעת למה אמא שלי קןנה
שנה שעברה הייתי גם בכיתה י ובגלל הקורונה גם לי לא היה לוקר. האמת שבכלל לא היה נורא כי היינו באים פעמיים בשבוע או שבכלל לא באים. רק לקראת סוף שנה היה לי טיפה כבד אז נעזרתי בחברות שלי והם נתנו לי לשים אצלן בלוקר. השנה כן קניתי, כי ב-יא כבר באים לבית ספר ואולי כבר לא יהיו סגרים. תעשי מה שאת חושבת שחכם לך, את יכולה אולי לקנות עם משהי ולהתחלק איתה