4 תשובות
הכי טוב זה לחיות בישראל.
אנונימית
איכות החיים בגרמניה טובה יותר ודרישות המחייה נמוכות ושפויות יותר.
עם כמה שכביכול "נוח" יותר בגרמניה ככל הנראה, אין לנו מדינה אחרת לגור בה וטוב שכך
המחירים בגרמניה לא יותר זולים, אבל המשכורת בגרמניה שווה יותר מהמשכורות בהרבה מדינות אחרות ונגיד אם מישהו בעל משכורת גרמני יגור בשוויץ (שמה המחירים זולים בהרבה) הוא יהיה כמעט עשיר.
והתשובה היא פשוטה, הכלכלה בגרמניה גדולה ומשגשגת יותר, התעשייה שלהם מוצלחת, יש פחות מסים והמטבע יותר שווה ערך.
ליהודים הכי טוב בישראל. כי בעולם יש אנטישמיות.
וחוץ מזה שהאדמה בארץ מאוד יקרה. הכל יותר יקר פה.
כי תחשוב על זה שגרמניה לא צריכה להשקיע ככ הרבה כסף בביטחון ובצבא-בנוסף לשאר הדברים האחרים..