45 תשובות
עושים כמוהו
מפסיקה לדבר איתם. אנשים כאלה מעלים לי תעצבים
שואלת אותו מה נסגר
אני בול ככה אבל אם בן אדם עושה את זה תמיד יש סיבה זה לא קורה ככה סתם
שואל השאלה:
אוף זה קרה לי כמה פעמים לאחרונה, מה יש לאנשים? אתם לא יכולים לתקשר נורמלי?
אוף זה קרה לי כמה פעמים לאחרונה, מה יש לאנשים? אתם לא יכולים לתקשר נורמלי?
לא מדברת איתו/איתה יותר, פשוט מחזירה באותו מטבע
כן לגמרי אי אפשר לנהל שיחה מבלי שיסננו אותי אח משהו
שואל השאלה:
^^^^אני שואל למה ואז הוא עונה ואח''כ זה קורה שוב
^^^^אני שואל למה ואז הוא עונה ואח''כ זה קורה שוב
תקשיב אני יכולה להגיד לך בתור אחת שעושה את זה אולי זה לא נעים אבל בן אדם שעושה את זה יש לו סיבה הוא לא יעשה את זה סתם
יכול להיות שהוא לא מתעניין במה שאתה רושם וזה בעיה שלו זה לא נקרא חבר אמיתי
^^^^^
שואל השאלה:
^^^מה כבר יכול ליהות? זה הרבה פעמים נובע מזילזול וחוסר הערכה זה ממש מעליב אני נפגע מזה כל פעם מחדש
^^^מה כבר יכול ליהות? זה הרבה פעמים נובע מזילזול וחוסר הערכה זה ממש מעליב אני נפגע מזה כל פעם מחדש
זה זלזול אתה צודק אבל לך תדע מה קורה לו בחיים? אולי הוא לא עושה את זה רק לך?
מבינה אותך, זה רק בעיה שלו ואם הוא ממשיך לעשות את זה אל תשאל למה הוא עונה אחר כך פשוט אל תראה לו שככ אכפת לך :)
שלא ככ**
שואל השאלה:
אין לי בעיה שתעזבו ותחזרו אבל לפחות תודיעו אני הולך לכמה דקות אני חייב משהו , אנשים נעלמים ככה סתם באמצע בלי לתת הסבר ואז חוזרים כאילו כלום
אין לי בעיה שתעזבו ותחזרו אבל לפחות תודיעו אני הולך לכמה דקות אני חייב משהו , אנשים נעלמים ככה סתם באמצע בלי לתת הסבר ואז חוזרים כאילו כלום
^^^לכל אחד קורה משהו בחיים זה לא קשור
ברור שכן אולי אין לו ראש כרגע לדבר איתו? אני ממש לא מצדיקה להפך אתה באמת צודק שזה זלזול אבל תסתכל גם על הצד השני בטוח יש משהו לא מסתדר לי שזה ככה סתם
^זה אנשים שלמדתי שהם לא ראויים לי וניתקתי איתם קשרים, אני יודעת שזה קשה אבל ברגע שבו אדם מתעלם ממני הוא לא קיים מבחינתי :)
שואל השאלה:
^^זה פשוט עניין של סדר עדיפויות הוא מעדיף משהו אחר על פניך
^^זה פשוט עניין של סדר עדיפויות הוא מעדיף משהו אחר על פניך
אבל מי אמר שהוא עושה את זה רק לך? אם זה היה רק לך זה היה עוד יותר מעליב אבל אם זה לכולם אז זה משהו אחר
שואל השאלה:
^זה לא מעניין אותי, מזה הדבר הזה שאתה מדבר איתי ונעלם בלי לתת שום הסבר , איפה האנושיות?
^זה לא מעניין אותי, מזה הדבר הזה שאתה מדבר איתי ונעלם בלי לתת שום הסבר , איפה האנושיות?
^תקשיבי שהוא יכול פשוט לבוא ולהגיד לו שהוא בתקופה לא כזאת טובה ובגלל זה הוא לא עונה, אבל הוא אפילו לא מביא לו הסברים אז אני לא מצדיקה אותו
אין לי מה להגיד לך חוץ מי זה שאתה צודק ושזה מזלזל והכי פוגע בעולם צודק אבל בטוח יש שם משהו
@ayala_styless
וואלה צודקת באמת צודקת אין לי מה להגיד אני פשוט מנסה גם לחשוב את הצד השני כי זה לא מסתדר לי שבן אדם יעשה דבר כזה סתם כי בא לו
וואלה צודקת באמת צודקת אין לי מה להגיד אני פשוט מנסה גם לחשוב את הצד השני כי זה לא מסתדר לי שבן אדם יעשה דבר כזה סתם כי בא לו
ונכון יש סדר עדיפויות אבל עדיין זה דבר מגעיל ודוחה אז לא מסתדר לי שבן אדם יעשה את זה בלי סיבה
שואל השאלה:
^זה עניין של חוסר הערכה
^זה עניין של חוסר הערכה
אז למה שלא תדבר איתו על זה? אם זה מה שאתה מרגיש
שואל השאלה:
זה קורה אצל הרבה אנשים
הנה היום בלילה דברתי עם איזה בחורה שאני לא מכיר איזה שעתיים פתאום היא נעלמת לי כבר איזה שעה בלי לתת שום הסבר, את עייפה אין לי בעיה תגידי, לא אכפת לי מה אבל תתני הסבר , את לא יכולה ככה להעלם סתם כשאני לא יודע עם את רוצה להמשיך בשיחה ואני מתעכב בגללך לישון זה לא הגיוני
זה קורה אצל הרבה אנשים
הנה היום בלילה דברתי עם איזה בחורה שאני לא מכיר איזה שעתיים פתאום היא נעלמת לי כבר איזה שעה בלי לתת שום הסבר, את עייפה אין לי בעיה תגידי, לא אכפת לי מה אבל תתני הסבר , את לא יכולה ככה להעלם סתם כשאני לא יודע עם את רוצה להמשיך בשיחה ואני מתעכב בגללך לישון זה לא הגיוני
צודק באמת צודק אבל במקום שתהיה עצבני ושאתה לא מבין אותם אז פשוט תדבר איתם אני באמת יכולה להגיד לך בכנות שאני אחת כזאת ואני סופר לא שלמה אם זה ושאלו והסברתי והבינו אז פשוט תדבר איתם חבל על העצבים שלך באמת דברים כאלה אתה יכול לפתור בשיחה
שואל השאלה:
איזה נראה לי הלכה לישון
אבל לא הבנת מה שאני אומר, אין שום דבר בעולם שמצדיק לא לתת הסבר לבנאדם למה אתה הולך בוודאי להרבה זמן אני לא צריך לחפש אותך שתסביר לי למה, לפני שאתה הולך תתן הסבר
איזה נראה לי הלכה לישון
אבל לא הבנת מה שאני אומר, אין שום דבר בעולם שמצדיק לא לתת הסבר לבנאדם למה אתה הולך בוודאי להרבה זמן אני לא צריך לחפש אותך שתסביר לי למה, לפני שאתה הולך תתן הסבר
הבנתי אבל חוץ מלהגיד לך שאתה צודק כי אתה באמת צודק אין לי שום "תירוץ" אחר לתת לך שאתה טועה אני פשוט מנסה להבין את הקטע של הדבר הזה ואם זה קורה לך הרבה זה לא נראה לי קשור לסדר עדיפויות זה נראה לי קשור למשהו אחר באמת אומרת לך קשה לי להבין את הקטע הזה בלי שום סיבה מאחורי הדבר הזה אבל כנראה שבאמת אין שום סיבה הגיונית
שואל השאלה:
אני אולי קצת הגזמתי עם ההרבה אבל זה בהחלט קורה אם אנשים
אני אולי קצת הגזמתי עם ההרבה אבל זה בהחלט קורה אם אנשים
אז כנראה שבאמת אין שום סיבה הגיונית מאחורי זה
נעלמים לו גם שיחפש את החברים שלו החתיכת סתום הזה זה אומר שהוא לוקח אותך כמובן מאליו או שהוא סתם משחק בך
אומרת לו הלוו לא הבנתיי ומשולחת אליו את תותית ומילעל לטפל בבעיה
מסגירים אותו לרשויות
בא לי להכניס להם סטירה
אם זה קורה יותר מפעמיים אני מתחילה לסנן בחזרה
אנונימית
ממשיכים לדבר כרגיל זה לא כזה מפריע
זה אומר שהוא לא רציני
אבל לא בהכרח יכול להיות שהוא ממש עסוק..
אבל לא בהכרח יכול להיות שהוא ממש עסוק..
פשוט חופרם ושלוחים לו מלא הודעות
ופותחים עוד חשבון אם זה באינסטגרם
לי עבד והוא ענה לי
ופותחים עוד חשבון אם זה באינסטגרם
לי עבד והוא ענה לי
אנונימית
חוסמת (:
מתחיל לדבר בפחות חשק
אנונימי
מתייחסת אליו באותה צורה.
זה אנשים פשוט מעצבנים.
קרה לי פעם שמישהו היה ממש לוקח ממני את כל הפרטיות.
הוא פשוט דפק לי בדלת מתי שבא לו בכל יום אפילו אם אמרתי שאני עסוקה.
בהתחלה הייתי בסדר כי היינו ידידים (והייתי בת 12 ולא הבנתי שחברים לא אמורים להתנהג ככה).
היינו בקשר כמה שנים ככה ואז עברנו לתיכון והיה נתק במשך שנה.
הוא יום אחד כתב לי בהודעה "אני בא לרמת גן ובא אלייך" ואני אמרתי שאני לא יכולה.
הוא בא אליי מתחת לבית עם גאנג ערבים מעשנים (ראיתי מהחלון) ואז הוא עשה לי אצבע שלישית וכעס עליי בווצאפ.
חחח זה היה מצחיק, בקיצור תתייחסי אליו באותה הצורה.
זה אנשים פשוט מעצבנים.
קרה לי פעם שמישהו היה ממש לוקח ממני את כל הפרטיות.
הוא פשוט דפק לי בדלת מתי שבא לו בכל יום אפילו אם אמרתי שאני עסוקה.
בהתחלה הייתי בסדר כי היינו ידידים (והייתי בת 12 ולא הבנתי שחברים לא אמורים להתנהג ככה).
היינו בקשר כמה שנים ככה ואז עברנו לתיכון והיה נתק במשך שנה.
הוא יום אחד כתב לי בהודעה "אני בא לרמת גן ובא אלייך" ואני אמרתי שאני לא יכולה.
הוא בא אליי מתחת לבית עם גאנג ערבים מעשנים (ראיתי מהחלון) ואז הוא עשה לי אצבע שלישית וכעס עליי בווצאפ.
חחח זה היה מצחיק, בקיצור תתייחסי אליו באותה הצורה.