3 תשובות
בהצלחה בהדרכה וכאלה מקווה שהכל יהיה טוב וכל מיני ברכות כאלה תחפשי גם בגוגל עדיף
שלום, אני בלה בלה, שמחה להכיר אותך, אני פה לכל מה שאת צריכה ובהצלחה.
היי שלום אני החניכה שלך בהצלחה מקווה שיהיה לנו אחלה קשר (הכי חשוב, אם זה פנימיה יהיה לך פרוטקציות)
באותו הנושא: