6 תשובות
צער בעח?
תנו לחיות לחיות
צער בעלי חיים
צער בעלי חיים
שואל השאלה:
אני שואלת אותך...
אני שואלת אותך...
תנו לחיות לחיות/צער בעלי חיים. וכן, כדאי. זה אחלה של מקום:)
שואל השאלה:
את יכולה לספר לי מחוויה אישית מה בדיוק עושים שם?^
את יכולה לספר לי מחוויה אישית מה בדיוק עושים שם?^
^יוצאים לטיולים עם הכלבים+משחקים איתם, אם יש כלב/חתול משוטט ברחוב מביאים אותו לכלבייה, נותנים להם חיסונים וכמובן שאנשים באים לאמץ ומסבירים להם איך להתנהג ומה לעשות.
הייתי שם רק חמישה ימים להתנדבות, אז החוויה שלי לא גדולה כל-כך.
הייתי שם רק חמישה ימים להתנדבות, אז החוויה שלי לא גדולה כל-כך.
באותו הנושא: