5 תשובות
עיקור וסירוס זה טוב מתי תבינו
שואל השאלה:
אני יודעת !! אבל אנחנו רוצים גורים ועוד כלבים בעתיד ומאד קשה למצוא בעפולה .
אני יודעת !! אבל אנחנו רוצים גורים ועוד כלבים בעתיד ומאד קשה למצוא בעפולה .
אנונימית
להרביע זה גרוע גם אפשר למצוא ואם לא אז תדעו רחוק יותר אתם לא תצליחו לגדל כלכך הרבה כלבים
נכון ממיתים את הכמות הזאת אבל אני חושב 50% היו צריכים למות בכל מקרה
בכללי מומתים 100k כלבים בשנה בישראל. עכשיו חלק מומתים כי אין להם בית וחלק מסיבות רפואיות שהבעלים עשה אתזה
באותו הנושא: