7 תשובות
לכי לחדר כושר
שואל השאלה:
אני עושה אימון של שעתיים כל יום כבר שנה..^
אנונימית
גירעון קלורי לאכול אוכל בריא לעשות ספורט אין משהו יותר מהיר מי זה
עליתי 8 תתנחמי
אני הכי מבינה אותך בעולם ונורא עצוב לי לשמוע את זה. אני גם הייתי בדיוק ככה וזאת אחת הסיבות שנכנסתי להפרעות אכילה ונורא פחדתי לעלות במשקל. אני יכולה לספר לך על החוויה האישית שלי אחרי שעליתי 10 קילו כחלק מתהליך ההחלמה שלי. אף אחד לא העיר לי מילה או הסתכל עליי מוזר או ייחס לזה חשיבות כלשהי, כלום. ואני עוד אחת כזאת שכל משהו קטן שאומרים אני ישר שמה לב ולוקחת קשה, בייחוד בנוגע למשקל שלי/לגוף שלי. אם היית שואלת אותי לפני חצי שנה, הייתי אומרת לך שאין סיכוי שאני אסתובב ברחוב במשקל הזה וגם אם כן זה יהיה רק עם בגדים ענקיים שמסתירים את הגוף השמן שיהיה לי. אבל הינה, הגעתי ליעד שלי מבחינת משקל ואני אשכרה הולכת עם ג'ינס סקיני, טייצים וחולצות בטן. הכל תלוי במה שאת משדרת ובאיך שאת מרגישה עם עצמך. אני לא אשקר, רק אתמול בכיתי מול המראה על איך שהגוף שלי נראה, אבל העיניין הוא לקבל אותו ולהשלים איתו צעד אחר צעד. אם רק היית יודעת שלאף אחד לא באמת אכפת ואף אחד לא חושב עלייך ומתעסק בך כמו שנראה לך. אם רק אני הייתי יודעת את זה לפני שנה הכל היה נראה אחרת. אני בטוחה שאת קשה עם עצמך וחושבת יותר מידי ומודעת לעצמך יותר מידי, וזה בסדר! מה שחשוב זה שזה לא ינהל אותך. שהפחד לא ינהל אותך. הרי את תעלי ותרדי במשקל עוד מלא פעמים בחיים, תאמיני לי, את צריכה לפתח את היכולת לקבל את זה ולא לתת לשום דבר להשפיע עלייך, תבני את הערך העצמי שלך מעצמך (פשוטו כמשמעו) ולא מדברים שאנשים אומרים או שאת חושבת שהם חושבים. בכל מקרה אם את צריכה אותי, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי
שואל השאלה:
את מהממת^ ואני באמת מנסה לעבוד על זה ומנסה כמה שפחות לתת למחשבות של אחרים לנהל לי את היום אבל אני פשוט באמת באמת לא מסוגלת לחזור ככה
אנונימית
תכתבי לי בפרטי אם בא לך, אני תמיד אשמח להקשיב ולתמוך כי אני באמת מבינה כמה זה קשה.