5 תשובות
תלוי איזו שאלה
בהודעה, דרך המסך תמיד יותר קל (לטוב ולרע)
שואל השאלה:
אין לי את המספר של אותו בנאדם
אין לי את המספר של אותו בנאדם
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אז מה לעשות
^דרך איזה רשת חברתית?
באותו הנושא: