18 תשובות
הלוואי ויעשו משהו בנידון, זה פשוט יותר מדי שעות לימוד ולרוב אף אחד לא מצליח להתרכז כל כך הרבה שעות ובעיקר בשעות האלה
מה ממתי מסיימים ללמוד ב5? אצלי זה אף פעם לא היה ככה.
וכן זה הגיוני, תשקיעו קצת בלימודים.
אני לומד עד 4.. לא כזה הבדל ואני בן 14.
מסכימה איתך
אני שסיימתי ללמוד בשבע וחצי/שמונה ;-;
^ לי עד 4 קשה.. 7/8?? איך אבל?
^ אחרי שבכיתות ט-י סיימתי ברבע לתשע, זה הרגיש כמו הקלה
מה זה לא נורמאלי. בזה שעה אתם מתחילים את היום? אני בשש וחצי
^ סיימתי יב השנה, אבל בעיקרון התחלנו ב 7:15
^ מה איך שש וחצי:o? אני בשמונה וחצי ומוקדם לי מדי
זה לא תפס לכם את כל היום?? מערכת החינוך לא בסדר!!
^תכלס חצי מהזמן היו זומים וכאלה
אבל בעיקרון ככה זה בתי ספר דתיים :/
מכיתה ז' אני מסיימת ב-16:00, 17:00 לא נשמע נורא בכלל
אנונימית
ואני חשבתי שלסיים בשלוש וחצי ביסודי היה זוועה..
^זה באמת זוועה הייתי מסיימת ב2 כל יום
עכשיו אני בי' והכי מאוחר שלי זה 4 אבל בי'א יתנו לי להישאר עד איזה 7 עם שעות אפס ;(
זה בית ספר של סדיסטים למה שיעשו לכם דבר כזה
אני מסיים ב7
חחח מצחיק שאתה בוכה על זה כי יש מקומות שבכיתה ט לומדים עד 8