9 תשובות
נכנסה לכלא
_./
אחר כך הוציאו אותה
הכל בקומיקסים
_./
היה אמור להיות עונה 4 ובסוף עשו סרט גרוע במקום, אז שמו את הסיפור של עונה 4 בקומיקסים בשם the search או "החיפוש"
שואל השאלה:
אז למה לא יכלו לעשות סצנה שהיא בכלא כמו שעשו לשליט האיש אוזאי
אנונימי
כי ראו אותה בשרשראות וחשבו שזה מספיק (לי זה היה מספיק מובן)
היא הפכה להיות אחרי זה חולת נפש, צוקו וצוות אווטאר (חוץ ממני, הייתי צריכה להתעסק בבית הספר שלי) הלכו לחפש את אמא של צוקו, והם היו צריכים את אזולה, אז בגלל המצב הנפשי שלה היא רצתה רק לרצוח את אמא שלהם
בסוף היא ברחה והקימה מין מחתרת כזו ששומרת על השלטון של אומת האש.. (נראלי אני לא כלכך זוכרת קראתי את
זה מזמן)
שואל השאלה:
ella?
למה אזולה יכלה להציע עזרה לצוקו? מה היא הפכה בהמשך להיות טובה בצד הטובים?
אנונימי
צוקו בא אליה, לאזולה היה מידע עליה.
יש כמה קומיקסים, היא תמיד הייתה רעה גם כשהיא הצטרפה אליהם בחיפושים.
אבל בכמה הספרים הבאים היא מצאה את מקומה, אני לא הולכת להגיד לך אם היא הייתה בדיוק טובה או רעה.. תקרא את הקומיקסים יש אותם בכל חנות ספרים אפשרית.
שואל השאלה:
את יכולה לגלות לי איך היא הגיע למקום טוב עם עצמה אני גם ככה לא חובב של ספרים
אנונימי