16 תשובות
פרופיל צד, ידיים, העין השנייהה
ידיים
שהעיניים יהיו זהות
שיניים תמיד יוצא לי רע /:
שיניים תמיד יוצא לי רע /:
אצבעות
אני מסוגלת לצייר פורטרייטים ריאליסטים ועיניים זהות, אבל משהו שאני פשוט לא מסוגלת לצייר זה פה, זה זוועה בשבילי לא יודעת למה זה פשוט בלתי אפשרי
לא כזאת ציירת אבל אני אוהבת את זה..הכי קשה זה אצבעות, כתפיים, פנים שתואמות לגוף, אף, שיער קצר, חיוך, כל חיה אפשרית..אני לא יודעת לצייר חיות בכלל..אממ גם פרופיל של פנים ואוזניים במיקום הנכון
שפתיים
עיניים , שיינים ופה ופרופיל זה ממש קשה בתור מתחילה
רגליים
אף,ידיים,שיניים.
הם נורא קשים לציור כי אם לא מדייקים בהם הציור מתחרבש ולא נראה טוב.
הם נורא קשים לציור כי אם לא מדייקים בהם הציור מתחרבש ולא נראה טוב.
שיניים ידיים והעין השנייהה (שנאותיי הגדולות ביותר)
ידיים, ופרופורציות בין הצוואר לראש
ידיים וכפות רגליים
שיניים וידיים חדמש
אני לא יודעת לצייר אז הכל קשה לי חחח
אבל באופן כללי אני חושבת שפרצוף זה הכי קשה
אני כאילו יכולה לשבת על ציור והוא יוצא לי נחמד(למישהי שלא יודעת לצייר...) אבל אז שטני מנסה לעשות פרצוף הכל נהרס וזה נראה מפלצת ביכ
אבל באופן כללי אני חושבת שפרצוף זה הכי קשה
אני כאילו יכולה לשבת על ציור והוא יוצא לי נחמד(למישהי שלא יודעת לצייר...) אבל אז שטני מנסה לעשות פרצוף הכל נהרס וזה נראה מפלצת ביכ
באותו הנושא: