אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל התאמנתי שנתיים וזה כבר לא עושה לי טוב לא מבחינה רפואית או משהו פשוט פעם הייתי מגיעה וזה עזה לי טוב כאילו המקום השמח שלי ןעכשיו זה מרגיש לי כאילו אני מכריחה את עצמי ללכת ואני לא יוגעת איך להגיד לו בכללי שאני לא רוצה יותר להתאמן רצת מפחיד אותי...